Pėr mbarėvajtjen e diskutimeve kėtu pėrdoret skema e mėposhtme pėr punė standardi dhe shfrytėzim kohe:
1. Fshihen ose lėvizen pa paralajmėrim, pavarėsisht nga synimi:
--- pėrmbajtje
1.1 ēėshtjet me tematikė qė nuk i pėrket kėtij nėnforumi (Jashtė tematike)
1.2 shkrimet qė s'kanė tė bėjnė fare me temėn qė diskutohet, qė replikojnė pa lidhje me temėn, ose qė shfaqin se shkruesi nuk e ka lexuar fare temėn (Jashtė teme)
1.3 shkrimet qė propagandojnė fenė (Propagandė)
1.4 shkrimet qė sulmojnė personin e shkruesit (Etikė)
1.5 shkrimet e cituara nga tė tretė tė cilat nuk pėrmbajnė mendimin e sjellėsit (Mospjesėmarrje)
--- teknike
1.6 shkrimet qė pėrsėriten
1.7 shkrimet qė shkruhen nė gjuhė tė huaj
2. Redaktohen shkrimet qė:
2.1 pėrdorin pa kriter gėrma tė trasha, kapitale, tė pjerrėta, etj. -> Censurė estetike (Cens.est.)
2.2 i pėrmbahen temės por mbulohen dhe me ēarēafė propagande -> Censurė propagande (Cens.prop.)
2.3 i pėrmbahen temės por kanė dhe ēarēafė nė gjuhė tė huaj -> Censurė gjuhe (Cens.gjuh.)
2.4 shkelin rregulloren e forumit -> Censurė sipas rregullores (Cens.rreg.)
3. Pjesėmarrėsit priten qė:
3.1 tė pėrdorin arsyetim, d.m.th. tė argumentojnė pozicionin e tyre,
3.2 tė mos merren me personin e tjetrit, por me mendimet e tij,
3.3 bashkė me artikuj apo citime qė sjellin nga tė tretė, tė shprehin dhe mendimin e tyre nė lidhje me kėto,
3.4 tė mos sjellin njė artikull tė tėrė nga rrjeti duke rėnduar temėn, por tė citojnė njė pasazh relevant nga artikulli dhe tė japin nyjen pėr tek ai, e ēdokush mund ta lexojė vetė.
4. Tematika e nėnforumit
Nė njė mjedis virtual ku diskutohet ateizmi ėshtė e kuptueshme qė mbetet tė diskutohet vetėm ateizmi teorik/eksplicit/pozitiv/i fortė dhe antiteizmi. Ateizmi implicit/praktik/negativ/idobėt ose nuk e ka hasur kurrė besimin nė zot ose nuk i hyn fare nė xhep.
Nė ateizmin teorik, pra qė ėshtė mirėfilli kritik ndaj fesė, baza emocionale ndonėse llogaritet nuk ka asnjė relevancė ndaj vėrtetėsisė. Psh tė thuash jam ateist se zoti la qė macja ime tė ngordhte dhe unė e desha shumė macen, nuk ka asnjė relevancė pėr sa i pėrket metodės sė arsyetimit dhe as zhvillimit tė temave. Diskutime tė tilla s'kanė fuqi argumentuese sepse janė thjesht emocionale, janė jo-argumente. Po kėshtu dhe kur thuhet se besoj nė zot sepse ashtu mė intereson. Atėherė dhe mua mė pėlqen qė 2+2=65, por ē'lidhje ka kjo me realitetin?
Rregullat e lartpėrmendura veprojnė vetėm nė kėtė nėnforum dhe tema ėshtė publike pėr tė shmangur ndonjė keqkuptim pėr fshirje/redaktimin/lėvizjen e shkrimeve brenda kėtij nėnforumi. Teorikisht pritet qė pjesėmarrėsit ta kenė lexuar para se tė shkruajnė, praktikisht fetarėt kanė pak problem pėrqendrimi kėshtu qė do duhet t'i duroni deri diku ndėrhyrjet e tyre qė shkelin rregulloren.